onsdag 27 juli 2011

Syglädje

Hej här kommer lite roliga grejer som jag har gjort. Barntäcke till Filip ps måste handla vadd och bakstycke snarast.

Min kudde som jag är ganska nöjd med.



Min syhörna där jag håller på med ett täcke till dubbelsängen.


Farmors lilla gullunge Filip med sin nya pyjamas ps nybörjare på att sy kläder men så skoj.



Här är vårat andra objekt som vi håller på med byte av altan tak. Pust och stön!!!!! Det är ju maken som grejar med det men jag sitter på en stol och säger hur det skall vara (dj... värk) hihihihi
Det är inte roligt att bara titta på och inte kunna göra något.

Blir visst aldrig klart. Det regnar och regnar men idag är solen framme så nu kanske vi kan få lite gjort.

Nä nu skriker symaskinen på mig så det är nog bäst att jag går dit innan värken blir för ond.
Nästa värktablett skall väl lugna ner det lite.
Kram på er och ha en härlig dag i solskenet.

3 kommentarer:

  1. Hej Inger!
    Nu är jag här!
    Tack för inbjudan!!
    Lycka till med din blogg!!!
    Vi hörs!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Inger!
    Så kul att få se lite av det du gjort. Fina projekt allihop!
    Ja fy och usch för värk.:( Den kunde vi vara för utan.
    Hoppas du hann sy lite til.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Js jsg syr massor eftersom jag håller på med ett sängöverkast. Vi skall åka till Karlskrona i veckan och på hemvägen skall vi åka till Mörarp.
    Jag är lite nyfiken på quiltrallyt som börjar i sept. Vi börjar också symötena på lördag den 6 hos Hunnebergskviltarna skall bli så roligt....
    Kram kram Ps skall sy två grytlappar att ta med mig till min kusin Gunnel som måste bli färdiga innan vi åker.Ds

    SvaraRadera